söndag 5 juli 2009

Värmebölja!

Snickarna jobbar på trots den intensiva värmen som varit och vi är glada över att huset förhoppningsvis kommer vara täckt innan något eventuellt regn kommer. Värmeböljan har också inneburit att jag inte suttit så mycket vid datorn vilket förklarar den dåliga uppdateringen, jag ska skärpa mig! :)

Nedan har jag lagt upp lite bilder som vi har tagit i veckan. Tyvärr har jag inte tagit några bilder efter fredagens jobb så nu är alla takstolar uppe och nästa vecka ska FEM snickare jobba på vårt hus för att lässa råspont och papp på taket, sätta klart yttergipsen och slutligen sätta in alla fönster inför semestern.

Framsidan
Baksidan men det ska vara mer fönster, de har bara inte skurit ut hålen än.

Här ska vardagsrummet vara, bilden är tagen från andra våning
Andra våning.
Det ska bli spännande att se hur det kommer utvecklas i veckan för efter denna vecka kommer arbetet att stå still i 4 veckor om jag inte har helt fel för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar