torsdag 10 september 2009

Nu var det ett tag sen..

Tiden går fort och nu har jag inte lagt upp några bilder på länge, därför tyckte jag att det var dags att göra det nu. Så här följer utvecklingen som skett under de senaste veckorna.


Taket är färdiglagt

Såhär ser baksidan ut, men den är inte helt klar här. Snickarna var inte klara med allt ännu.

Tobias inspekterar cederpanelen

Här har snickarna satt upp lite mer än hälften av cederpanelen på framsidan
All cederpanel är på plats och de ha spikat fast en stor skiva framför vår "fin-ingång"
Baksidan, klar och målad sista gången idag!
Arbetet har nu även börjat inomhus. Ventilationsrör är på plats, även vattenrör och rören till golvvärmen. Lite svårt att ta kort på men jag har gjort mitt bästa..
Här hänger lite vatten-rör (tror jag!) :)
Såhär ser det ut på ovanvåningen nu, lite stökigt med nu finns det ett helt golv att gå på.
Under ser det ut såhär, det är värmeslingorna i golvet som ringlar sig ..
Här går alla värmeslingor ner till en central som kommer sitta i klädförrådet under trappan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar