måndag 15 juni 2009

Det ser snart ut som ett hus..

Igår var jag vid bygget tillsammans med min "svärmor" och hennes bror för att visa hur allt framskrider. Såhär såg det ut igår:



Huset snett framifrån



Huset framifrån

När Tobias kom med förslaget att åka ut idag igen tyckte jag väl egentligen att det var lite onödigt då jag inte trodde att det hänt speciellt mycket. Men ack så fel jag hade. Vi åkte ut för ca en timma sedan, lagom till att se solen gå ner på baksidan av huset. Vi såg då att snickarna hade gjort väldigt mycket under dagen. Såhär såg det ut ikväll:



Snett framifrån och se hur fint solen går ner på baksidan av huset!



Framifrån, jag står och försöker föreställa mig hur vardagsrummet kommer att se ut.



Man måste ju hjälpa de duktiga snickarna med att städa lite, med betoning på lite!



De har till och med satt upp reglar för vissa inneväggar och lagt balkarna på plats.

2 kommentarer:

  1. vilken förändring på bara två dagar.det är rätta takter att hjälpa snickarna och städa lite. haha

    SvaraRadera
  2. mer foton... jag är nyfiken.kram

    SvaraRadera