måndag 4 maj 2009

Torsdagen den 7 maj

Nu verkar det som om att arbetet med tomten börjar på torsdag, den sjunde maj. Så det var ju tur att jag inte åkte ut till tomten idag för där har det inte hänt något än. Jag har dock haft grejer att göra ändå. Hos Etikhus fick jag tidsplanen och som den ser ut nu så kommer vi flytta in efter jul, så tyvärr kommer vi antagligen inte kunna fira jul i huset detta året. Men vi kommer förhoppningsvis fira många jular där så det spelar inte så stor roll. Efter besöket hos Etikhus gick jag in till Anja för att få köksritningarna, hon var inte helt klar så vi får ta det imorgon. Dock tittade jag på spegel till badrummen.. Denna kommer från Lampefeber i Danmark (www.lampefeber.dk) Det bästa med den är att den går att få i nästintill vilken storlek som helst..

Får väl se om vi hittar nån mer vi tycker om innan vi bestämmer oss. Tillbaka till uppsatsen och planeringen inför oppositionen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar