onsdag 1 april 2009

Lurad!

Ja idag har jag minst sagt blivit lurad! Pappa är den som alltid försöker lura mig och jag borde förstått att det var något lurt när han ringde mig idag men det gjorde jag såklart inte. Han ringde nämligen nu i eftermiddag och sa att han hade varit ute på tomten och sett att där stod grejer för att borra en vattenbrunn. Jag tyckte att det var jättekonstigt då jag inte ens har pratat med någon om borrning av en brunn. Pappa sa då att det kan vara Leif-Arne, som gör markarbetet, som har ringt dit någon. Jag blev lite stressad och sa att vi inte ens har fått ett godkännande från miljö och hälsa för att borra en brunn. Så jag la på och tänkte att jag måste ta tag i detta så jag tog bilen och åkte ut till tomten. När jag nästan kommit fram till tomten och fortfarande inte kunnat se några maskiner för att borra så inser jag att jag än en gång blivit lurad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar